آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»پایان نامه و مقاله»کنفرانس علمی پروهشی آموزش علوم درایران
کنفرانس علمی پروهشی آموزش علوم درایران -pic1

کنفرانس علمی پروهشی آموزش علوم درایران

=== برگزاری اولین کنفرانس علمی پژوهشی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم درایران=====
با استعانت از خداوند متعال، " اولین کنفرانس علمی پژوهشی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم درایران" بامشارکت دانشگاه پیام نورواداره آموزش وپرورش گله دارفارس ،با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی کنفرانس انتظار دارد این کنفرانس با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط اعم از مسئولین، متخصصین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.
تاکنون همایش های متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم تربیتی و روانشناسی که بصورت زنجیره وار به هم متصلند برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع توسعه و ترویج صحیح علوم تربیتی و فرهنگی و بکارگیری آموزه های اسلامی در جامعه و ضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف همایش فوق را برگزار خواهد کرد.
رویکرد در برگزاری این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .
لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این همایش با هدف بومی سازی علوم و توسعه و ترویج علوم اسلامی در جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

محورهای کنفرانس:
علوم انسانی
علوم پایه وفنی مهندسی
تربیت بدنی وعلوم ورزشی
هنر و معماری
سلامت وبهداشت
محور ویژه : مولفه های اقتصادمقاومتی
مهلت ارسال اصل مقالات » 1394/10/01
اعلام مقالات پذیرفته شده» 1394/10/10
مهلت ثبت نام درکارگاه ها» 1394/10/20
آخرین مهلت ثبت نام » 1394/10/20
تاریخ برگزاری کنفرانس: 16/11/1394-گله دارفارس
سایت کنفرانس: http://nseconf.ir
آدرس پست الکترونیکی کنفرانس: nseconf@gmail.com
دبیرخانه کنفرانس: 09393812619- 07158822061


آگهی دهنده: عباسی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - پایان نامه و مقاله در شیراز
به روز شده در:۱۳۹۴/۷/۱۵
بازدید: 319 بار
ایمیل: